×

:

Not a valid Time
To jest wymagane pole.

FAQs

Najczęstsze pytania

Ile kosztuje wysyłka?

Koszty wysyłki na terenie Polski wynoszą ryczałtowo 24,95 zł z DHL i czasem transportu 2-3 dni.

Koszty wysyłki i czas transportu dla innych krajów, do których dostarcza MORENO.care, można znaleźć pod Koszty wysyłki & czas transportu

Należy pamiętać, że wiele naszych produktów jest wytwarzanych indywidualnie i dlatego mają różne terminy dostaw. Do momentu dostarczenia produktu do Ciebie obowiązuje czas dostawy podany na produkcie oraz czas transportu podany w kosztach wysyłki i czasie dostawy

.
Gdzie dostarczacie?

Dostarczamy na terenie całej Europy. Nasze magazyny dystrybucyjne zlokalizowane są w Polsce, Niemczech i Hiszpanii.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy następujące metody płatności: Karty kredytowe (Visa, MasterCard, American Express, Cartes Bancaires, Discover, Diners Club i płatności China UnionPay) od klientów na całym świecie.

Do Twojej dyspozycji są także następujące możliwości płatności on-line: Blik, Przelewy24, PayPal, Klarna, Apple Pay, Google Pay oraz Link.

Chętnie przyjmiemy również przelew z góry. Zawsze prosimy o podanie numeru potwierdzenia zamówienia w zamierzonym celu.

Śledzenie i dostawa

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Staramy się, aby standardowe zamówienia znajdujące się w magazynie były wysyłane w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia i opłacenia go.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Tak, możesz zmienić adres dostawy (o ile Twoje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone). Zalecamy zadzwonić do nas natychmiast po stwierdzeniu, że adres Twojego zamówienia może być błędny. Jeśli Twoje zamówienie jest już w transporcie, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za transport.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Skorzystaj ze strony status zamówienia.

Zwroty i zwroty pieniędzy

Jaka jest polityka zwrotów?

Masz 14 dni na zwrot towaru od chwili dostarczenia zamówienia lub udostępnienia go do odbioru.

W przypadku wszystkich zwrotów staramy się zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego przedmiotu.

Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz zwrócić nam przedmiotu w powyższym terminie, skontaktuj się z nami – nie możemy jednak obiecać, że go przyjmiemy, a zwrot kosztów może nastąpić w formie bonu upominkowego.

Dalsze szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz na stronie zwroty i wymiany.

Jak mogę Ci coś zwrócić?

Po otrzymaniu zwrotu przez nasz magazyn wyślemy do Ciebie e-mail z informacją, czy zwrot środków został przyznany.

Dalsze szczegóły znajdziesz na stronie zwroty i wymiany.