Śledzenie przesyłki
Kiedy otrzymam numer śledzenia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia z przewidywanym terminem dostawy. Gdy tylko Twoja paczka opuści nasz magazyn, wyślemy Ci potwierdzenie wysyłki. Ten e-mail zawiera numer śledzenia, za pomocą którego możesz w każdej chwili sprawdzić dokładny status swojej przesyłki.
Możesz wpisać numer przesyłki i sprawdzić aktualny status przesyłki korzystając z poniższego linku: Śledzenie przesyłki DHL
Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach link śledzący nie będzie aktywny przez 24 do 48 godzin.
Czy mogę zmienić kiedy i w jaki sposób moja paczka zostanie dostarczona?
Tak, to działa! Nasz partner wysyłkowy DHL zawsze wysyła Ci wiadomość e-mail z informacją o Twojej paczce. Możesz użyć tej opcji, aby określić żądaną lokalizację dostawy, np. punkt paczkowy, lub zmienić dzień dostawy. Jeśli doręczyciel nie zastanie Cię w domu, możesz skorzystać ze śledzenia przesyłki i sprawdzić, czy Twoja przesyłka została dostarczona np. do sąsiada czy do oddziału.
Moja paczka powinna dotrzeć już dawno temu!
Prosimy o skorzystanie z funkcji śledzenia przesyłki w celu sprawdzenia, czy paczka nie została pozostawiona u sąsiada. Jeżeli nie jest to u sąsiada i od 5 dni status przesyłki nie uległ zmianie, prosimy o skontaktuj się z nami.