Zwroty i wymiany
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Możesz zwrócić nowe produkty w ciągu 14 dni od daty dostawy.
W naszej ofercie znajdziesz wysokiej jakości, znormalizowane produkty z dokładnymi tabelami rozmiarów, które możesz zobaczyć lub pobrać w
opisie produktu i/lub specyfikacji produktu/przewodniku itp. W związku z tym prosimy o zrozumienie, że pokrywamy wyłącznie koszty
przesyłki wadliwych produktów oraz że w przypadku zwróconych butów pobieramy dodatkową opłatę manipulacyjną w wysokości 10 € za parę.
Jeśli chcesz skorzystać z usług jednego z naszych dostawców usług wysyłkowych w celu nadania przesyłki zwrotnej, możemy wysłać Ci
odpowiednie etykiety wysyłkowe na nasz koszt.
Należy również pamiętać, że poniższe produkty i usługi są wyłączone z prawa zwrotu:
- Produkty, które nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli zostały otwarte po
dostarczeniu lub które po dostarczeniu zostaną nierozłącznie połączone z innymi przedmiotami
- Towary wykonane według specyfikacji klienta lub wyraźnie dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.
Nasz adres do zwrotów to:
MORENO.care sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
Polska
Jak zwrócić produkt:
Zaloguj się do swojego konta klienta za pomocą adresu e-mail i hasła.
Wszystkie swoje zamówienia możesz zobaczyć w sekcji Zamówienia i zwroty. Znajdź odpowiednie zamówienie, wybierz produkty, które chcesz zwrócić i skontaktuj się z nami pod adresem Podaj numer zamówienia i odpowiadający mu numery artykułów. Prosimy również o podanie powodu zwrotu.
W razie potrzeby w ciągu 24 godzin otrzymasz od nas etykietę zwrotną.
Umieść produkty w oryginalnym opakowaniu, a kopię naszego dowodu dostawy lub potwierdzenia zamówienia w pudełku wysyłkowym. Przyklej etykietę zwrotną do dobrze zamkniętego pudełka.
Oddaj przesyłkę zwrotną do DHL w punkcie pakowania i zachowaj dowód dostawy. Pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
Jeśli nie masz dostępnej drukarki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Formularz chętnie prześlemy również pocztą.
Gdy tylko przesyłka dotrze do naszego centrum logistycznego, otrzymasz zwrot pieniędzy. Zwykle zajmuje to maksymalnie 10 dni roboczych od nadania paczki.
W rzadkich przypadkach może minąć jeszcze kilka dni od potwierdzenia zwrotu, zanim środki pojawią się na Twoim koncie.