Zwroty i wymiany
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Możesz zwrócić nowe produkty w ciągu 14 dni od daty dostawy.
Nasza oferta obejmuje wysokiej jakości, znormalizowane produkty z dokładnymi tabelami rozmiarów, które można obejrzeć lub pobrać w opisie
produktu i/lub specyfikacji produktu/poradniku i nie tylko. Dzięki prawidłowemu zmierzeniu stóp buty z naszej oferty będą pasować.
Prosimy zatem o wyrozumiałość, że koszty wysyłki pokrywamy wyłącznie w przypadku wadliwych produktów. Za wymianę obuwia pobieramy opłatę
manipulacyjną w wysokości 40 zł za parę. W przypadku zwrotu obuwia, ze względu na koszty logistyczne, pobieramy opłatę manipulacyjną w
wysokości 80 zł za parę. Jeśli chcą Państwo skorzystać z usług jednego z naszych dostawców usług kurierskich w celu zwrotu towaru, możemy
przesłać Państwu odpowiednie etykiety wysyłkowe na pokrycie naszych kosztów.
Należy również pamiętać, że poniższe produkty i usługi są wyłączone z prawa zwrotu:
- Oferty specjalne na modele wycofywane z produkcji
- Produkty, które nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli zostały otwarte po
dostarczeniu lub które po dostarczeniu zostaną nierozłącznie połączone z innymi przedmiotami
- Towary wykonane według specyfikacji klienta lub wyraźnie dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.
Nasz adres do zwrotów to:
MORENO.care sp. z o.o.
ul. Grzybowska 8700-844 Warszawa
Polska
Jak zwrócić produkt:
Prosimy o wypełnienie naszego formularza zwrotu. Formularz zwrotu można pobrać hier tutaj.
Jeśli nie masz pod ręką naszego dowodu dostawy i informacji o zamówieniu, zaloguj się na swoje konto klienta, używając swojego adresu e-mail i hasła. Znajdziesz tam wszystkie szczegóły swojego zamówienia. Wszystkie swoje zamówienia możesz przeglądać w sekcji Zamówienia i zwroty. Znajdź odpowiednie zamówienie, wybierz produkty, które chcesz zwrócić, i prześlij nam wypełniony i podpisany formularz zwrotu na adres działu zwrotów i wymian.
Umieść produkty w oryginalnym opakowaniu wraz z formularzem zwrotu w kartonie wysyłkowym. Przyklej etykietę zwrotną do szczelnie zamkniętego kartonu. Wpisz na etykiecie wysyłkowej numer zwrotu, który Ci nadaliśmy.
Prosimy o zrozumienie, że przyjmujemy zwroty tylko produktów w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
Oddaj przesyłkę zwrotną w punkcie DHL i zachowaj dowód dostawy.
Nie masz drukarki i/lub potrzebujesz etykiety zwrotnej? Skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia. W razie potrzeby wyślemy Ci etykietę zwrotną w ciągu 24 godzin.
Gdy tylko przesyłka dotrze do naszego centrum logistycznego, otrzymasz zwrot pieniędzy. Zwykle zajmuje to maksymalnie 10 dni roboczych od nadania paczki.
W rzadkich przypadkach może minąć jeszcze kilka dni od potwierdzenia zwrotu, zanim środki pojawią się na Twoim koncie.